Παράσχος Γιώργος | Μετάβαση στην άμυνα
Μετάβαση στην άμυνα »
Χρησιμοποιώ αυτή την άσκηση για να προπονήσω την ομάδα μου κατά την εναλλαγή της φάσης απο την επίθεση στην άμυνα, στην γρήγορη αντίληψη της θέσης των αντιπάλων παικτών και το κόψιμο των διαδρόμων πάσας.
Σε χώρο 40χ60μ. δημιουργώ 2 ομάδες των 7 παικτών με 2 τ.φ. Ένας παίκτης απο κάθε ομάδα περιμένει σε κάθε τελική γραμμή με μια μπάλα.
Οι παίκτες στο κεντρικό τετράγωνο διαστάσεων 30χ40μ. προσπαθούν να διατηρήσουν την κατοχή της μπάλας (χωρίς περιορισμό επαφής).
Η ομάδα που θα καταφέρει να κάνει 5 πάσες είναι ελέυθερη να διαλέξει ένα απο τα δύο τέρματα για την επίτευξη γκόλ με ένα μόνο παίκτη να περνάει την γραμμή και να μην μπορεί να μαρκαριστεί απο αντίπαλο.
Μετάβαση στην άμυνα »
Μόλις ο παίκτης της επιτιθέμενης ομάδας τελειώσει την φάση με 1ν1 με τον τερματοφύλακα, τότε αμέσως μπαίνει ο παίκτης της αντίπαλης ομάδας που περιμένει στην τελική γραμμή με μια μπάλα στα πόδια (γρήγορη αλλαγή ρόλων του παίκτη που τελείωσε την φάση με τον συμπαίκτη του που περιμένει στην τελική γραμμή). Οδηγεί την μπάλα προς το κεντρικό τετράγωνο και προσπαθεί να ξεκινήσει μια νέα κατάσταση κατοχής μπάλας μέσα στο τετράγωνο και εκδήλωση επίθεσης σε μία απο τις δύο πλευρές.
Μετάβαση στην άμυνα »
Ο κοντινότερος παίκτης της ομάδας (που πρίν είχε επιτεθεί) καλείται τώρα να κλείσει τον χώρο και την εύκολη πάσα του αντιπάλου που οδηγεί την μπάλα προς το τετράγωνο κατοχής. Οι υπόλοιποι παίκτες καλούνται να μοιράσουν γρήγορα τα μαρκαρίσματα και να κόψουν τους διαδρόμους πάσας για να σταματήσουν την επιθετική δραστηριότητα των αντιπάλων.
Ο παίκτης που επιτέθηκε με εναν αμυνόμενο αλλάζουν ρόλους με τους 2 παίκτες που μπήκαν στο παιχνίδι.
Μετάβαση στην άμυνα »
Ένταση άσκησης: 75%-90% Μ.Κ.Σ.
Διάρκεια άσκησης: 1-2 σέτ χ 6',
Διάλειμμα άσκησης: 2' ανάμεσα στα σέτ.
- Επίδραση της προπόνησης στη διατήρηση ενεργειών για μεγάλο χρονικό διάστημα.
- Επίδραση της προπόνησης στην ικανότητα γρηγορότερης επανάληψης εκρηκτικών ενεργειών.
- Επίδραση της προπόνησης στην ταχύτητας αντίδρασης και αντίληψης.
- Επίδραση της προπόνησης στα ανωτέρω τεχνικοτακτικά και νοητικά στοιχεία.