Το πρώτο Ελληνικό site προπονητικής ποδοσφαίρου
Τεχνική

Ατομική Προπόνηση »

Γίνεται αντιληπτό ότι η αξία των ποδοσφαιρικών δεξιοτήτων είναι εξαιρετικά σημαντική στο σύγχρονο ποδόσφαιρο, εξίσου σημαντική ωστόσο είναι και η φύση και οργάνωση της δραστηριότητας στην μονάδα εξάσκησης. Η εξάσκηση από μόνη της δεν εγγυάται βελτιστοποίηση των δεξιοτήτων, αντίθετα είναι η βελτιστοποίηση της εξάσκησης αυτή που καθορίζει την αθλητική επιτυχία.


Notice: Undefined variable: proponisi in /var/www/vhosts/webking.gr/s11.gr/soccer11/sxedio/ypo_katigoria.php on line 42

Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/vhosts/webking.gr/s11.gr/soccer11/sxedio/ypo_katigoria.php on line 42

Notice: Object of class Pageimage could not be converted to int in /var/www/vhosts/webking.gr/s11.gr/soccer11/sxedio/ypo_katigoria.php on line 293

Για την προπόνηση χρειάζεστε 4 κώνους, 4 ομοιώματα και μία μικρή εστία.

Μια απο τις πιό επικίνδυνες ενέργειες τον πλάγιων αμυντικών ή μέσων είναι οι σέντρες στην πλάτη της άμυνας απο μεσαία απόσταση.

Εκτελέστε με ταχύτητα και ακρίβεια την άσκηση στην εικόνα 1. Κάντε 1-2 σέτ απο 8 επαναλήψεις με το διάλειμμα σας να είναι πλήρες υπερβαίνοντας τα 30''.

  • Μπορείτε να εκτελέσετε τις ασκήσεις και απο τις δύο πλευρές.
Τεχνική

Notice: Object of class Pageimage could not be converted to int in /var/www/vhosts/webking.gr/s11.gr/soccer11/sxedio/ypo_katigoria.php on line 293

Άν μπορέσετε να οδηγήσετε την μπάλα έως την γραμμή του άουτ κόψτε την μπάλα στο χώρο του πέναλτυ. Οι αμυντικοί δέν μπορούν να αντιδράσουν.

Εκτελέστε με ταχύτητα και ακρίβεια την άσκηση στην εικόνα 2. Κάντε 1-2 σέτ απο 8 επαναλήψεις με το διάλειμμα σας να είναι πλήρες υπερβαίνοντας τα 30''.

  • Μπορείτε να εκτελέσετε τις ασκήσεις και απο τις δύο πλευρές.
Τεχνική

Notice: Object of class Pageimage could not be converted to int in /var/www/vhosts/webking.gr/s11.gr/soccer11/sxedio/ypo_katigoria.php on line 293

Τελευταία σας επιλογή η δυνατή πάσα χαμηλά στο πρώτο δοκάρι και η μεγάλη ψηλά στο δεύτερο. Και οι δύο αυτές επιλογές δημιουργούν επικίνδυνες καταστάσεις για να μπορέσουν να τις ανακόψουν οι αντίπαλοι.

Εκτελέστε με ταχύτητα και ακρίβεια την άσκηση στην εικόνα 3. Κάντε 1-2 σέτ απο 8 επαναλήψεις με το διάλειμμα σας να είναι πλήρες υπερβαίνοντας τα 30''.

  • Μπορείτε να εκτελέσετε τις ασκήσεις και απο τις δύο πλευρές.
Τεχνική

Notice: Object of class Pageimage could not be converted to int in /var/www/vhosts/webking.gr/s11.gr/soccer11/sxedio/ypo_katigoria.php on line 293
Τεχνική
1.Προπόνηση τεχνικής ακραίου αμυντικού ή ακραίου μέσου

Notice: Object of class Pageimage could not be converted to int in /var/www/vhosts/webking.gr/s11.gr/soccer11/sxedio/ypo_katigoria.php on line 293
Τεχνική

Για την προπόνηση σας χρειάζεστε 2 μικρές εστίες και 2 ομοιώματα.

Η συχνότερη κίνηση των κεντρικών μέσων κατα την ανάπτυξη μίας ομάδας είναι το ξεμαρκάρισμα και η υποδοχή της μπάλας απο τους κεντρικούς αμυντικόυς. Η συνέχεια με μία σωστή μικρή ή μεγάλη πάσα στην αντίθετη πλευρά μπορεί να δημιουργήσει τις προυποθέσεις μια καλής επιθετικής ενέργειας της ομάδας σας.


Notice: Object of class Pageimage could not be converted to int in /var/www/vhosts/webking.gr/s11.gr/soccer11/sxedio/ypo_katigoria.php on line 293

Η ευχέρεια του κεντρικού μέσου να χρησιμοποιήσει και τα δύο πόδια κατα την εκτέλεση των δεξιοτήτων αυξάνει την ταχύτητα εκτέλεσης της επίθεσης και δυσκολεύει την αναχαίτηση των δεξιοτήτων απο τους αντιπάλους παίκτες. Οπότε εκτελέστε την άσκηση και απο τις 2 πλεύρες (προσπαθώντας να χρησιμοποιήσετε και τα δύο πόδια) ξεκινώντας πρώτα με την επίτευξη τέρματος στις μικρές εστίες (με μικρή πάσα) και μετέπειτα βρείτε το στόχο του ομοιώματος (με μεγάλη πάσα).

Τεχνική

Notice: Object of class Pageimage could not be converted to int in /var/www/vhosts/webking.gr/s11.gr/soccer11/sxedio/ypo_katigoria.php on line 293

Εκτελέστε με ακρίβεια και ταχύτητα τις ασκήσεις των εικόνων.

Κάντε 1 σετ δεξιόστροφα με μικρη πασα για 8 επαναλήψεις και 30'' διάλειμμα και 1 σετ χ 8 αριστερόστροφα.

Στην συνέχεια εκτελέστε 1 σετ με μεγάλη πάσα για 8 επαναλήψεις και 30'' διάλειμμα και 1 σετ χ 8 αριστερόστροφα.

Τελειώστε με 1 σετ απο 8 επαναλήψεις (4 δεξιά + 4 αριστερά) με μικρή ή μεγάλη πάσα ανάλογα, αντιδρώντας γρήγορα με το τι θα σας πεί ο συνεργάτης σας.

Η μέγιστη συγκέντρωση η ταχύτητα εκτέλεσης και η ακρίβεια κατα την εκτέλεση παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στην μεταφορά των δεξιοτήτων στον αγώνα.

Τεχνική
2.Προπόνηση τεχνικής κεντρικού μέσου