Το πρώτο Ελληνικό site προπονητικής ποδοσφαίρου

Γιώργος Μπερνεάνου | Προπόνηση Τερματοφύλακα

3.Προπόνηση ταχύτητας αντίδρασης

Προπόνηση Τερματοφύλακα »

Υλικά προπόνησης: Πασσάλους, πιατάκια (τέσσερα χρώματα), μπάλες (για τέσσερις τερματοφύλακες)
Διάρκεια: 60 λεπτά

Προθέρμανση
1) Ζευγάρια συνεχόμενες μεταβιβάσεις με δύο μπάλες αν κοντράρουν , επίθεση πριν η μπάλα βγει από το τετράγωνο .
Σημεία Κλειδιά: Άμεση τοποθέτηση μετά την μεταβίβαση, αντίδραση στο οπτικό ερέθισμα, μετάβαση από επιθετική σε αμυντική λειτουργία, ποιότητα και ακρίβεια μεταβιβάσεων. .
2) Τέσσερις μπάλες αριθμημένες (1,2., δεξιά, αριστερά). Ακουστικό ερέθισμα και μπλοκάρει μπάλα. Πάντα επιστρέφει στο κέντρο και κοιτάει την μπάλα που μπλόκαρε, οι αριθμοί αλλάζουν.
Σημεία Κλειδιά: Αντίδραση στο ακουστικό ερέθισμα, ταχύτητα σκέψης και εκτέλεσης.
Διάρκεια άσκησης: 10΄

3.Προπόνηση ταχύτητας αντίδρασης

Προπόνηση Τερματοφύλακα »

Κύριο μέρος
Παιχνίδι αντίδρασης

1. Δουλεύουν σε ζευγάρια, ο καθένας έχει έξι μπάλες αριθμημένες αντίθετα μεταξύ τους.
Ακουστικό ερέθισμα και ταυτόχρονα επίθεση στην ανάλογη μπάλα. Ο πρώτος που θα μπλοκάρει κερδίζει έναν πόντο.
Νικητής αυτός που μαζέψει τρείς πόντους. Δύο σετ.
Σημεία Κλειδιά: Αντίδραση στο ακουστικό ερέθισμα, ταχύτητα σκέψης και εκτέλεσης, δυναμικό βήμα για πτώση, ποιότητα μπλοκαρίσματος της μπάλας.
Διάρκεια άσκησης: 10΄

3.Προπόνηση ταχύτητας αντίδρασης

Προπόνηση Τερματοφύλακα »

Σουτ από τρεις:
1. Με δύο μπάλες μια στα χέρια και μια στα πόδια οι έξω. Οπτικό ερέθισμα ο καθένας ένα χρώμα, και σουτ από κάτω ή σκαστό από χέρι για γκολ.
Προσποιούνται και σουτάρουν όταν ο τφ δεν το περιμένει.
Έξι επαναλήψεις και αλλάζουν.
Σημεία Κλειδιά: Αντίδραση στο οπτικό ερέθισμα, αντίδραση σε σουτ εκτός θέσης, φεύγει μετά το χτύπημα της μπάλας, ποιότητα και απόφαση επέμβασης, μπλοκάρει ή διώχνει, άμεση επαναφορά, η φάση συνεχίζεται.
Διάρκεια άσκησης: 10΄

3.Προπόνηση ταχύτητας αντίδρασης

Προπόνηση Τερματοφύλακα »

Αντιμετώπιση συρτού ή σκαστού σουτ
1. Θέση πίσω από πάσσαλο, ο προπονητής με δύο μπάλες μια στα πόδια και μια στα χέρια. Σουτ συρτό από κάτω δεξιά ή σκαστό από χέριααριστερά. Αν το σουτ είναι συρτό μπλοκάρει απευθείας, αν είναι σκαστό υποχρεωτικά γύρω από πάσσαλο.
Τέσσερις επαναλήψεις. Το ίδιο και ανάποδα.
Σημεία Κλειδιά: Αρχική θέση, αντίδραση σε οπτικό ερέθισμα, πρώτα φεύγει η μπάλα και μετά αντιδράει ο τερματοφύλακας, ποιότητα και απόφαση επέμβασης, μπλοκάρει ή διώχνει, άμεση επαναφορά.
Διάρκεια άσκησης: 10΄

3.Προπόνηση ταχύτητας αντίδρασης

Προπόνηση Τερματοφύλακα »

Αντίδραση και σουτ
1. Και οι δύο με πλάτη ο ένας στον άλλον. Τρείς μπάλες και τρία χρώματα. Ακουστικό ερέθισμα και γυρνάνε, οπτικό ερέθισμα
και σουτ της μπάλας για γκολ. 4. Τέσσερις επαναλήψεις και αλλάζουν.
Μετράμε γκολ.
Σημεία Κλειδιά:
Αντίδραση στο οπτικοακουστικό ερέθισμα. Ταχύτητα σκέψης και εκτέλεσης, άμεση τοποθέτηση σε σχέση με την μπάλα και το πόδι εκτέλεσης, ποιότητα και απόφαση επέμβασης, άμεση επαναφορά, η φάση συνεχίζεται.
Διάρκεια άσκησης: 10΄

3.Προπόνηση ταχύτητας αντίδρασης

Προπόνηση Τερματοφύλακα »

Σουτ εκτός θέσης (βηματισμός μπροστά, πίσω, δεξιά/αριστερά)
1. Ξεκινάει από την τελική γραμμή και βήματα μπροστά. Την στιγμή του σουτ σταματάει και παίρνει θέση.
2. Ξεκινάει από την μικρή περιοχή και βήματα πίσω.
3. Ξεκινάει από το δοκάρι και βήματα δεξιά ή αριστερά.
Σημεία Κλειδιά:
Τοποθέτηση όσο ο παίκτης πάει να σουτάρει, την στιγμή της επαφής μένει και αντιδράει στο σουτ, το βάρος τους σώματος μπροστά, ποιότητα και απόφαση επέμβασης, μπλοκάρει διώχνει.
Διάρκεια άσκησης: 10΄

3.Προπόνηση ταχύτητας αντίδρασης