Το πρώτο Ελληνικό site προπονητικής ποδοσφαίρου

Λεωνίδας Παπαδάκης | Μικρόκυκλος


Notice: Object of class Pageimage could not be converted to int in /var/www/vhosts/webking.gr/s11.gr/soccer11/sxedio/proponisi.php on line 26
2.Σχεδιασμός εβδομαδιαίου μικρόκυκλου

Μικρόκυκλος »

Η κατασκευή ενός εβδομαδιαίου μικρόκυκλου για τους βασικούς ποδοσφαιριστές διαφέρει ανάλογα με την προπονητική φιλοσοφία και το επίπεδο των ποδοσφαιριστών μιας ομάδας. Δεν θα πρέπει να παραβλέπουμε ότι η απόδοση εξαρτάται απο το χρυσό τετράπτυχο:

  • Τακτική Ικανότητα
  • Φυσική Κατάσταση
  • Τεχνική Ικανότητα
  • Νοητική / Ψυχική Ικανότητα

Notice: Object of class Pageimage could not be converted to int in /var/www/vhosts/webking.gr/s11.gr/soccer11/sxedio/proponisi.php on line 26
2.Σχεδιασμός εβδομαδιαίου μικρόκυκλου

Μικρόκυκλος »

Μία απο τις προτάσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην ομάδα σας είναι η παρακάτω προπονητική ακολουθία, τοποθετώντας κατάληλα τα περιεχόμενα και των τεσσάρων πτυχών απόδοσης ανάλογα με την ημέρα.

Μην ξεχνάτε ότι κατά τον σχεδιασμό εκτός απο την προπονητική επιβάρυνση (Τακτική, Τεχνική, Νοητική, Φυσική) θα πρέπει να λαμβάνετε υπόψιν το επίπεδο ετοιμότητας των ποδοσφαιριστών -κόκκινη γραμμή- (όπου θα πρέπει να βρίσκετε στο μέγιστο δυνατό επίπεδο την ημέρα του αγώνα), αλλά και την κατάσταση κόπωσης -πράσινη γραμμή-(όπου θα πρέπει να βρίσκεται κοντά στο μηδέν).


Notice: Object of class Pageimage could not be converted to int in /var/www/vhosts/webking.gr/s11.gr/soccer11/sxedio/proponisi.php on line 26
2.Σχεδιασμός εβδομαδιαίου μικρόκυκλου

Μικρόκυκλος »

Τις δύο πρώτες μέρες αφιερώστε τις στην αποκατάσταση των ποδοσφαιριστών σας απο την επιβάρυνση του αγώνα μέ ή χωρίς την χρησιμοποίηση μπάλας. Ανάλογα με την λειτουργία της ομάδας σας μπορείτε να αντιστρέψετε τις ημέρες (με ρεπό την επόμενη ή όχι) χωρίς να χαθεί ο στόχος της προπόνησης.

Τις επόμενες δύο αφιερώστε τις στην απόκτηση δεξιότητων αυξάνοντας την επιβάρυνση, τοποθετώντας προπονητικά περιεχόμενα με στόχο την βελτίωση του χρυσού τετράπτυχου απόδοσης.

Στις τελευταίες δύο ημέρες επικεντρωθείτε στο φορμάρισμα των παικτών σας. Με προπονητικά περιεχόμενα όπου συγκρατούνται τα στοιχεία της εκπαίδευσης βάση των στόχων της εβδομάδας, διατηρήστε την ένταση αλλα μειώνοντας την διάρκεια και αυξάνοντας τα διαλείμματα, προσπαθήστε να πιάσετε υψηλό επίπεδο απόδοσης την ημέρα του αγώνα.

Άλλωστε οι παίκτες σας οταν έρθει η κρίσιμη στιγμή θα πρέπει να αισθάνονται και προπονημένοι (πολυεπίπεδα έτοιμοι για τις ανάγκες του αγώνα) και ξεκούραστοι...